ARA
Faydalı Bilgiler

Metabolik Hızınızı 6 Adımda Arttırın

Bazal metabolizma hızı (BMH) aktiviteden bağımsız, 24 saat boyunca (dinlenme halindeyken) yaşamsal faaliyetleri (vücudun düzenli çalışması, nefes alıp vermesi, beyin ve sinir sisteminin çalışabilmesi) yerine getirmek için vücudun ihtiyacı olan enerjidir. BMH ağırlık, boy, yaş ve cinsiyetten etkilenir.

Metabolik hız nasıl artar?

Günün en önemli öğünü olan kahvaltı öğününü kesinlikle atlamamalısınız.

Ara öğün yapmalısınız.

Fiziksel aktivite düzeyini arttırmalısınız.

Günlük su tüketiminizi en az 2 litre olarak ayarlamalısınız.

Protein kaynağı besinleri beslenmenizde ihmal etmemelisiniz.

Son olarak; baharatlar vücudunuzdaki ısı üretimini arttırıp, daha fazla kalori yakmanıza ve metabolik hızınızı arttırmanıza destek olur. Özellikle acı biber tüketmek metabolizmanızı hızlandıracaktır.

Healthy Body Sağlıklı Yaşam & Zayıflama Merkezinde, diyetisyenlerimiz tarafından sizin gereksinimlerinize göre hazırlanmış dengeli beslenme programı ile birlikte fizyoterapistlerimiz eşliğinde 20 dakikalık egzersiz programları sayesinde metabolik hızınızı arttırabilirsiniz.

Ayrıca, motivasyon arayanlar için “Egzersize Başlama Motivasyonu” başlıklı içeriğimizi öneririz. TIKLAYINIZ

Bir sonraki yazımızda görüşmek üzere sevgiler, sağlıklı günler…

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound