ARA
Faydalı Bilgiler

SU İÇMENİN FAYDALARI

Şu sıcak yaz günlerinde tüketimine ekstra özen göstermemiz gereken, kesinlikle ihmal edilmemesi gereken en önemli şeylerin başında kesinlikle SU ? geliyor?

Yapılan araştırmalara göre pek çok kişi bazı zamanlarda susuzluk ve açlığı birbirine karıştırıyor yani vücudun su isteğini; yeme isteği olarak algılıyor, bu da fazladan kalori alımına sebep oluyor.?

?Su; iştahınızı kontrol etmenizide kolaylaştırır. Yemekten 30-45 dakika önce 2-3 su bardağı su içen kişilerde normalde alındığından daha az kalori aldıkları görülmüştür!?

?Ayrıca vücut susuz kaldığında, yağ hücrelerinin parçalanması da güçleşiyor. Yani eğer kilo verme hedefiniz varsa su tüketiminize mutlaka özen göstermelisiniz.

⭐️ Kilo x 30-35 ml = 1 günde içmeniz gereken toplam SU miktarıdır.

?? Mesela 70 kg iseniz;

70 kg x 30 ml = 2100 ml bir günde EN AZ içmeniz gereken su miktarıdır.

?Su içmeyi unutuyorum diyorsanız evinizin belirli köşelerine su bardağı koyabilir veya telefondan su hatırlatıcı uygulamalar indirebilirsiniz.

????Suyun tadını sevmiyor veya içmekte zorlanıyorsanız taze nane, limon, çilek ve kabuk tarçınla tatlandırabilirsiniz.

❗️Ayrıca su tüketimi ile bağışıklık sistemimizi güçlendireceğimizi unutmayalım!?

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound